Regulamin konkursu Grant Rektora 2023
Uwaga!
W przypadku podpisania umowy w sprawie praw do wyników powstałych przy realizacji projektu przez Przewodniczącego Koła:
Uwaga!
W związku z faktem, że na 95 wniosków złożonych w ramach konkursu Grant Rektora 26 wniosków zawiera błędy formalne Prorektor ds. Studenckich podjął decyzję o wezwaniu Kół Naukowych do uzupełnienia dokumentacji.
W dniu 16 grudnia (piątek) do Kół Naukowych, których wnioski zawierały błędy formalne została wysłana informacja o brakach. Wobec powyższego termin ogłoszenia wyników konkursu został przełożony na 21 grudnia 2022 r. (środa).
Pozostałe terminy harmonogramu nie ulegają zmianie.
28 listopada 2022 - nieprzekraczalny termin składania wniosków
19 grudnia 2022 - ogłoszenie wyników konkursu
16 stycznia 2023 - termin składania preliminarzy
17 stycznia - 31 stycznia 2023 - szkolenia z prowadzenia grantów + szkolenia BHP
1 lutego - 20 października 2023 - termin realizacji projektów
20 października 2023 - ostateczny termin zamknięcia rozliczenia finansowego projektu w Dziale Spraw Studenckich
31 października 2023 - ostateczny termin składania do Pełnomocników Rektora ds. Kół Naukowych sprawozdań merytorycznych z realizacji projektów
W dniu 21 grudnia 2022 roku w godzinach 9:45-12:00 w sali 14 w budynku C-1 odbyło się posiedzenie Komisji Konkursowej Grant Rektora 2023.
W pracy komisji wzięli udział:
W trakcie pracy komisji:
Wnioski i postanowienia:
Wyniki konkursu Grant Rektora 2023 - Granty podstawowe
Wyniki konkursu Grant Rektora 2023 - Granty strategiczne