21.06.2021

Centrum Spraw Studenckich zaprasza na szkolenie "Rozliczanie Grantów Rektora oraz innych projektów studenckich w roku 2021".


Termin: 24 czerwca 2021 roku (czwartek) w godzinach 9:00 - 11:00

Forma szkolenia: on-line z użyciem platformy Teams

Zapisy: zgłoszenia prosimy przesyłać na adres mailowy dss*;^$%^&;%&W@agh.edu*<^\...pl 

Program szkolenia:

  1. Zamówienia Publiczne:
    • najważniejsze zmiany w Prawie Zamówień Publicznych od 1 stycznia 2021 r.
    • procedury DZP w oparciu o nowy Regulamin udzielania zamówień publicznych w AGH,
    • umowy ogólnouczelnianie,
    • przetargi DSS.
  2. Zakupy zagraniczne:
    • procedura dokonania i rozliczenia zakupu zagranicznego.
  3. Wyjazdy:
    • procedura wyjazdów krajowych,
    • procedura wyjazdów zagranicznych.
  4. Przydatne informacje:
    • maksymalne kwoty dofinasowań na wyżywienie, nocleg, usługę gastronomiczną itd.
    • pole spisowe,
    • zakupy środków trwałych,
    • dysponent środków.
  5. Rozliczenie faktur:
    • wymogi formalne faktury,
    • opis faktury,
    • podpis opiekuna na fakturach,
    • rozliczanie faktur zakupowych.

Szkolenie kierujemy do:

  1.  Studentów realizujących projekty w ramach konkursu „Grant Rektora” edycja 2021;
  2.  Studentów ubiegających się o dofinansowanie do Prorektora ds. Studenckich (projekty indywidualne, udział w konferencjach, wyjazdy krajowe i zagraniczne, zakupy zagraniczne, organizacja spotkań i imprez okolicznościowych, itp.);
  3.  Członków Organizacji Studenckich AGH;
  4.  Pozostałych studentów, którzy finansują swoja działalność ze środków AGH;
  5.  Opiekunów kół naukowych;
  6.  Innych osób zainteresowanych zagadnieniami objętymi programem szkolenia.

Szkolenie poprowadzą pracownicy Działu Spraw Studenckich.

Serdecznie zapraszamy!