Skip to content ↓

Rejestracja

  1. Studenci informują Prorektora ds. Studenckich  w terminie do 14 dni od dnia podjęcia uchwały o założeniu koła/organizacji studenckiej.
  2. Pisemną informację składa się w Działu Spraw Studenckich (DSS) – budynek C-1 pokój 111.
  3. Do informacji dołącza się następujące dokumenty:
    • protokół z zebrania założycielskiego wraz z podjętymi uchwałami, tj. o powołaniu organizacji studenckiej/koła naukowego, o wyborze zarządu, o zatwierdzeniu regulaminu, itp.,
    • regulamin (przykładowe wzory regulaminów znajdują się na stronie DSS),
    • pisemną zgodę Dziekana na funkcjonowanie w ramach Wydziału,
    • informację o osobie opiekuna naukowego wraz z jego pisemną zgodą na pełnienie tej funkcji,
    • imienną listę członków,
    • dane kontaktowe przedstawiciela koła/organizacji (tel. kom., adres e-mail).
  4. DSS ocenia kompletność złożonych dokumentów, a Regulamin przekazuje do akceptacji Zespołu Radców Prawnych (ZRP)
  5. Po uzyskaniu pozytywnej opinii ZRP, koło/organizacja podlega wpisowi do ewidencji, którą prowadzi DSS.
    • Dziekana Wydziału,
    • Pełnomocnika ds. Kół Naukowych danego obszaru (Zielony/Czarny/Czerwony),
    • URSS lub URSD.

Uwaga! 
W informacji tej, zawarta jest decyzja Prorektora ds. Studenckich o przyporządkowaniu koła do odpowiedniego Pełnomocnika.

Po wpisaniu do ewidencji, koło/organizacja zakłada konto mailowe w domenie AGH.

 

Przykładowe wzory Regulaminów do pobrania:

Kontakt

budynek C-1
pokój 111


dss@agh.edu.pl

poniedziałek – czwartek
7:30 – 15:30
piątek
7:30 – 14:30

mgr inż. Małgorzata Kustra
617-32-66
mkustra@agh.edu.pl

mgr Ewelina Wywrot
617-32-66
ewywrot@agh.edu.pl

Stopka