- Studenci informują Prorektora ds. Studenckich w terminie do 14 dni od dnia podjęcia uchwały o założeniu koła/organizacji studenckiej.
- Pisemną informację składa się w Działu Spraw Studenckich (DSS) – budynek C-1 pokój 111.
- Do informacji dołącza się następujące dokumenty:
- protokół z zebrania założycielskiego wraz z podjętymi uchwałami, tj. o powołaniu organizacji studenckiej/koła naukowego, o wyborze zarządu, o zatwierdzeniu regulaminu, itp.,
- regulamin (przykładowe wzory regulaminów znajdują się na stronie DSS),
- pisemną zgodę Dziekana na funkcjonowanie w ramach Wydziału,
- informację o osobie opiekuna naukowego wraz z jego pisemną zgodą na pełnienie tej funkcji,
- imienną listę członków,
- dane kontaktowe przedstawiciela koła/organizacji (tel. kom., adres e-mail).
- DSS ocenia kompletność złożonych dokumentów, a Regulamin przekazuje do akceptacji Zespołu Radców Prawnych (ZRP)
- Po uzyskaniu pozytywnej opinii ZRP, koło/organizacja podlega wpisowi do ewidencji, którą prowadzi DSS.
- Dziekana Wydziału,
- Pełnomocnika ds. Kół Naukowych danego obszaru (Zielony/Czarny/Czerwony),
- URSS lub URSD.
Uwaga!
W informacji tej, zawarta jest decyzja Prorektora ds. Studenckich o przyporządkowaniu koła do odpowiedniego Pełnomocnika.
Po wpisaniu do ewidencji, koło/organizacja zakłada konto mailowe w domenie AGH.
Przykładowe wzory Regulaminów do pobrania: